1)პროექტის
სახელწოდება : დინოზავრები .
2)პროექტის მთავარი იდეა : საქართველოს ტერიტორიაზე მცხოვრები დინოზავრების შესახებ. მღვიმეების მოძიება ,სადაც ნაკვალევია აღმოჩენილი.
3) პროექტის აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ დინოზავრების შესახებ ინფორმაციებს. მოიპოვებენ იმ ფაქტებს , თუ როდის ცხოვრობდნენ საქართველოს ტერიტორიაზე, როგორი ქვეწარმავლები იყვნენ,რით იკვებებიან,რამ გამოიწვია მათი გადაშენება. მოსწავლეებს შეუ
ძლიათ მასალები
მოიპოვონ ინტერნეტში,ენციკლოპედიებში ,ასევე შეეძლებათ გამოთქვან ვარაუდები. შემდეგ გაეცნობიან მოთხრობას „ სათაფლიას“.მოიძიებენ რატომ დაერქვა სათაფლია. ნახულობენ სურათებს, თვითონაც
ხატავენ დინოზავრებს და ქმნიან მოძიებული მასალებით ალბომს. შემდეგ მოეწყობა ექსკურსია, რათა ეს ყველაფერი ნახონ თვალით,რათა უკეთესად დაამახსოვრდეთ.
4)პროექტის მიზანი : გაიღრმაონ ცოდნა საქართველოს ღირსშესანიშნავ ადგილებთან დაკავშირებით,ასევე შეისწავლონ ქვეწარმვლები კლასების მიხედვით.
5)მოსწავლეთა ასაკი: IV კლასი
6) ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე
7)მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:საქართველოს ტერიტორიაზე არსებული მღვიმეების მდებარეობის შესახებ ინფორმაციის მოძიება , პრეზანტაციის მომზადება,ნახატების შესრულება.არსებული მღვიმეების მდებარეობის შესახებ ინფორმაციის მოძიება , პრეზანტაციის მომზადება,ნახატების შესრულება.
8) პროექტისთვის საჭირო რესურსები :წიგნი , კომპიუტერი ,ინტერნეტი
9) პროექტის მსვლელობა : მოიძიონ ,წაიკითხონ,დახატონ,გამოიკლიონ, დისკუსია,პრეზენტაციის მომზადება,ექსკურსიის მოწყობა. გაეცნობიან დინოზავრების და მღვიმეების ისტორიას,ნახავენ ნაკვალევებს და მეტად გაუფრთხილდებიან მილიონი წლის წინ შექმნილ საოცრებებს.
10)საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი :
2)პროექტის მთავარი იდეა : საქართველოს ტერიტორიაზე მცხოვრები დინოზავრების შესახებ. მღვიმეების მოძიება ,სადაც ნაკვალევია აღმოჩენილი.
3) პროექტის აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ დინოზავრების შესახებ ინფორმაციებს. მოიპოვებენ იმ ფაქტებს , თუ როდის ცხოვრობდნენ საქართველოს ტერიტორიაზე, როგორი ქვეწარმავლები იყვნენ,რით იკვებებიან,რამ გამოიწვია მათი გადაშენება. მოსწავლეებს შეუ
4)პროექტის მიზანი : გაიღრმაონ ცოდნა საქართველოს ღირსშესანიშნავ ადგილებთან დაკავშირებით,ასევე შეისწავლონ ქვეწარმვლები კლასების მიხედვით.
5)მოსწავლეთა ასაკი: IV კლასი
6) ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე
7)მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას:საქართველოს ტერიტორიაზე არსებული მღვიმეების მდებარეობის შესახებ ინფორმაციის მოძიება , პრეზანტაციის მომზადება,ნახატების შესრულება.არსებული მღვიმეების მდებარეობის შესახებ ინფორმაციის მოძიება , პრეზანტაციის მომზადება,ნახატების შესრულება.
8) პროექტისთვის საჭირო რესურსები :წიგნი , კომპიუტერი ,ინტერნეტი
9) პროექტის მსვლელობა : მოიძიონ ,წაიკითხონ,დახატონ,გამოიკლიონ, დისკუსია,პრეზენტაციის მომზადება,ექსკურსიის მოწყობა. გაეცნობიან დინოზავრების და მღვიმეების ისტორიას,ნახავენ ნაკვალევებს და მეტად გაუფრთხილდებიან მილიონი წლის წინ შექმნილ საოცრებებს.
10)საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი :
ქართული ენა : მოთხრობის განხილვა.
ბუნება: ქვეწარმავლების გაცნობა
გეოგრაფია: მღვიმეების მდებარეობა
მათემატიკა: დინოზავრების ზომები
ქიმია : სტალაქტიდების შედგენილობა წყლის და ნიადაგის აღწერა.
ბუნება: ქვეწარმავლების გაცნობა
გეოგრაფია: მღვიმეების მდებარეობა
მათემატიკა: დინოზავრების ზომები
ქიმია : სტალაქტიდების შედგენილობა წყლის და ნიადაგის აღწერა.
ხატვა: ნახატების შესრულება
.
11) პროექტის ხალმძღვანელი – მ.მერებაშვილი
12)ხელმძღვანელი ელ. ფოსტა –
11) პროექტის ხალმძღვანელი – მ.მერებაშვილი
12)ხელმძღვანელი ელ. ფოსტა –
Комментариев нет:
Отправить комментарий